Dane kontaktowe do składania reklamacji
w przypadku niewykonania lub niewłaściwego świadczenia usług
zarówno przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jak i przez Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych,
ul. Dąbska 40 K, 62-600 Koło
Reklamacja winna być złożona w Urzędzie Miejskim w Kole, ul. Stary Rynek 1, 62-600 Koło, tel. 63 26 27 550, e-mail:
odpady@kolo.pl lub
gospodarka.odpadami@kolo.pl
Reklamację należy składać w jednej z poniższych form:
-
a) pisemnej,
-
b) mailowej,
-
c) ustnej – do protokołu.
Zasady składania reklamacji:
-
Reklamacja powinna zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi i jej adresu do korespondencji oraz określenie przypadków i terminu niewłaściwego świadczenia usługi.
-
Reklamacja wniesiona pisemnie lub ustnie do protokołu powinna być podpisana przez wnoszącego, a protokół przez pracownika, który go sporządził.
-
Jeżeli w reklamacji nie wskazano adresu wnoszącego i rozpatrujący reklamację nie ma możliwości ustalenia adresu reklamującego na podstawie posiadanych danych, reklamację pozostawia się bez rozpoznania.
Dla zapewnienia najwyższej jakości obsługi zalecamy składanie reklamacji wywozu już następnego dnia roboczego.