-
Realizacja projektu PO WER 2.18 pt.: "Liderzy e-usług wśród miast średnich województwa wielkopolskiego i lubuskiego"
O PROJEKCIE
Informacje ogólne
Projekt partnerski pt. „Liderzy e-usług wśród miast średnich województwa wielkopolskiego i lubuskiego” jest realizowany od 10.12.2018 r. do 31.03.2020 r. wspólnie przez następujące instytucje:
-
MTD Consulting Marcin Król – Partner wiodący
-
Gmina Jarocin
-
Gmina Miejska Koło
-
Gmina Miejsko-Wiejska Krotoszyn
-
Leszno Miasto na Prawach Powiatu
-
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
-
Gmina Rawicz
-
Gmina Miejska Turek
-
Gmina Żagań o statusie miejskim
-
Gmina Żary o statusie miejskim
-
Edukacja IT Sławomir Malec
Wartość projektu wynosi: 1 964 928,00 PLN, a dofinansowanie projektu z UE 1 650 176,00 PLN
Cel projektu
„Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 9 Urzędach JST z woj. wielkopolskiego i lubuskiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi oraz podniesienie kompetencji 344 kadr w ramach 7 zadań od 10.12.2018 r. do 31.03.2020 r.”
Zadania zaplanowane w projekcie:
-
Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 8 urzędach JST
-
Wdrożenie rozwiązań w 9 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje.
-
Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 9 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta.
-
Wdrożenie rozwiązań w 4 urzędach JST w zakresie opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości, zagospodarowania pustostanów, skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy, elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości.
-
Doskonalenie kompetencji 72 kadr z 9 urzędów JST w obszarze podatków i opłat.
-
Doskonalenie kompetencji 55 kadr z 9 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami.
-
Doskonalenie kompetencji 217 kadr z 9 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi.
Zaplanowane w projekcie wskaźniki rezultatu i produktu
-
9 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców
-
9 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami
-
8 jednostek samorządu terytorialnego, które dokonały elektronizacji procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (Zad.1)
-
9 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiony został dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje poprzez wdrożenie rozwiązań w ramach Zad. 2
-
9 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiona została jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta poprzez wdrożenie rozwiązań zarządczych w ramach Zad. 3
-
4 jednostki samorządu terytorialnego u których poprawiona została elektronizacja procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości oraz usprawnienia procesu współpracy
i kontroli zarządców zasobów nieruchomości w ramach Zad. 4
-
344 pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi (Zad.5,6,7).
-
18 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań w 9 JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych oraz nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje (Zad.2)
-
18 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań zarządczych z zakresu zarządzania satysfakcją klienta w 9 JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców
i przedsiębiorców (Zad. 3)
-
23 osób objętych szkoleniami / doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych.
